Kläder till salu!

Massa kläder till salu här kommer några! Alla är i bra skick!
Svart klänning med röda detaljer från shock. strl M, Kostade massor ny, 120kr
Fin t-shirt med rosa vingar på ryggen, strl M, 40kr
Snygg svart klänning med svarta nitar under bysten och på axelbanden. strl 40, 70kr
Söt klänning med rosett i ryggen. Endast använd en gång, strl M, 60kr
Tuff kjol i fakeskinn, strl 42, 50kr
Fin tyll och spetskjol från rockstore, one size, 100kr
Tuff och skön klänning från Carlings, strl M, 60kr
Lårhöga stövlar, aldrig använda storlek 39. nypris 1000kr jag säljer för 600kr
Mer finns! Lägger upp det

Kommentarer
Postat av: antizio

Är intereserad av spetskjolen från rockstore. Jag såg din annons på emocore och det fångade min uppmärksamhet.

Jag undrar hur mycket det skulle kosta att få den skickad till göteborg?

du kan nå mig på mail antizio [at] hotmail [dot] com

2010-10-23 @ 00:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0