Mustasch!

Nej jag har inte särskilt mycket sådan. Men blev sugen på att uttrycka mina åsikter om bandet vid namn Mustasch!


Lyssnar man inspelat är det egentligen rätt lamt, inte särskilt mycket effekt, energi eller känsla men live, då fan! Inspelade är de knappt värda att lyssna på egentligen, de låter så tråkiga men när man ser dem live då lyckas de verkligen! De är väl det bästa livebandet jag sett faktiskt. Får ni någon gång chansen att se Mustasch live, ta den! Jag har sett dem två gånger och även om Ralf är en dryg jävel så är de grymma på scenen!

 

Fick bara lust att skriva det här xD

 

/My


Kommentarer
Postat av: karro

när jag träffade Ralf tycker jag då han va trevlig! :)

2010-05-16 @ 17:31:46
URL: http://whenthepeoplearedisturbed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0