Fantastiskt fin helg!

I helgen har jag varit i Umeå!

Först i fredags träffade jag Jonas och vi såg film och lite sådant. Sen på lördagen så gick vi lite på stan innan jag drog till MP's kansli i Umeå för GU Norrs årsmöte! Det var kul och jag hamnade i styrelsen på posten språkrör (har redan lyckats vara med i media http://norran.se/nyheter/norrochvasterbotten/article1036258.ece). Sen drog vi till skolan där vi skulle sova. Tog mig jättelång tid innan jag somnade för Kristin snarkade så mycket:( Dagen efter blev jag meddragen på någon cool mediakurs, det var awesome! Lärde mig massor! Sen satt jag på kansliet själv och hade lite tråkigt till kl 4 då det blev årsmöte för GU Västerbotten. Där blev jag språkrör och kontaktperson/sammankallande! Detta är första gången jag är aktiv inom GU och får post efter post, det är sjukt!



/My

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0