Det är egentligen lite hemskt... Det gå...

Det är egentligen lite hemskt... Det går så himla bra för mig. Jag glider fram på ett bananskal genom livet och lyckas med sak efter sak utan att ens anstränga mig. Jag får poster i styrelser första gången jag går på möten, får massa vgn och mvgn utan att plugga, fick jobb utan att söka, gick i korridoren och helt plötsligt var jag erbjuden att skriva en återkommande krönika. Allt går så äckligt enkelt för mig! Jag är inte särskilt kompetent eller kunnig men ändå verkar alla tro att jag är något av en superhjälte som kan allt! Vad är det för speciellt med mig som ger mig det här flytet? /My p.s. Har varit på en jätteintressant mediautbildning hela förmiddagen:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0