Snart distriktsårsmöte!

Kl 4 går bussen till Umeå! Ska bli så himla kul att åka på DåM'et! Träffa massor av UNFare och få ha riktigt himla kul! Dessutom är jag och Conny ombud för vår förening och det känns extra kul att få engagera sig! UNF gör mig glad till tusen! Det är en av mina stora kärleker här i livet, det gör mig lycklig! Och det ska bli himla kul att träffa Sara Bargell igen, hon är en förebild för mig och så ska jag träffa Nicole, ordförande för rumpnissarna vilket blir spännande då våra föreningar ska börja samarbeta lite! Och dessutom att både hänga med mina fina människor från Lilium ochh dessutom träffa massa nya människor känns så hiskeligt kul!

Nu ska jag bädda rent, städa, ställa in disk och packa det sista!:)

/My

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0