House of Metal!

Jag har haft en skitkul kväll på House of Metal! Jag såg:

Between the buried and me. Rätt hyfsade.

August Burns Red. Var en lite mysig mosh där också som man deltog i, dock verkar killar vara töntiga och vara alldeles för rädd om mig:(

JOB FOR A COWBOY!!!! Det är kärlek det! De var hur grymma som helst! Gud så bra de var!!!!!


Tjyvfilmade dem lite åt er också, dock är både ljudet och bilden apa men ni kanske får lite känsla av hur det var att stå där längst fram och se ett så grymt band!

Så träffade vi Soffe och Arvid, en full Jonas, Jocke, Linnea och några som Matte kände^^ Dock drog vi hem till hotellet innan sista bandet, vi var lite trötta och Persuader är inte riktigt vår grej och Helltrain hade jag tydligen ändå redan sett^^ Nu kan jag dock inte sova men jag ser fram emot frukostbuffén i morgon! Satsar på att ta lite mer bilder då med på hotellet och stuff:) Har även käkat lunch med Nils förresten:)

/My

Kommentarer
Postat av: Nils

That's me!!!

2010-03-07 @ 08:37:49
URL: http://n0llan.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0