Finfin helg

My har haft en trevlig helg med pojken!

Vi har bland annat varit på restaurang och sett Shutter Island!


Filmen var så grymt jävla obehaglig men grymt bra! Jag blev typ rädd på riktigt när jag såg den, den var skrämmande. Inga spöken under sängen utan den gjorde en paranoid, mycket bra film! DiCaprio har nu fått mer respekt hos mig kan jag säga! Filmen gav en så jävla mycket ångest och allt kändes bara så mörkt men den var facinerande! Se den!

Sen har vi käkat massa tårta (Matte fyllde ju år), myst m.m. Vi såg även Lost Boys, den var rätt okej.


Idag var några från klassen här och fikade, skämdes lite för det var så jävla rörigt hos mig >.<


/MY

Kommentarer
Postat av: Syrran

Städa då så slipper du skämmas ;-D

2010-03-17 @ 13:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0