Snart åker jag!

Min nya enorma ryggsäck är nu packad! 65 liter kläder, kudde, kängor m.m. Den väger verkligen as! Vet inte riktigt hur jag kommer kunna bära den xD Dessutom var banden där man sätter fast liggunderlag för korta så får bära både tältet, liggunderlaget och handväskan vid sidan om. Men det här kommer bli så grymt kul!


Först blir det bil med mamma ner till Göteborg, därifrån tar jag bussen till Oslo. I Oslo hämtar pappa mig och vi åker till Jevnaker där han bor och jag är där ett par dagar. Sedan skjutsar han ner mig till Fredrikstad och Experience! Experience är en vecka långt och sen hämtar pappa mig igen och skjutsar mig till Oslo, där tar jag en buss ner till Göteborg där jag möter upp med mamma. Vi åker först till Farmor i Arboga och hämtar upp lite grejer innan vi drar vidare till Stockholm där jag först förmodligen ska på en Grön Ungdomkurs och sen på en workshop med Fake Free. Sen blir det tåg hem!


Jag kommer nog inte ha tillgång till dator så mycket men man kan nå mig på mobilen!

Kram My

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0