Hejhopp

Sitter hos vænner till pappa och har tråkigt. Men har i alla fall fått låna en dator!
Idag har jag sovit rætt mycket sen så har jag varit och handlat lite mat, kollat på glasbruket som finns hær och borstat de jag ær hos hæstar. De har också en haflinger, men tycker faktiskt  att Hubbe ær finare xD
I morgon kanske jag ska till ett turridningsstall och rida:) Det ska bli kul! Eller så ska jag blåsa mitt eget glas!
Har inte så mycket mer att skriva.
Kramkram!
Miss you!
p.s. vill ni ha vykort så kan ni smsa øver era adresser

Kommentarer
Postat av: bror din

du vet att man lätt kan ändra till svenskt tanjent bord :)



har du bra annars ?

2010-08-02 @ 20:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0