Skoldag, slynor och tandborste

Dagen började med massage! Så jäkla skönt! Sen informera om UNF en stund innan det blev lunch med mamma, sen träna! Fan vad skönt! Vi höjde svårigheten idag men verkar tyvärr inte som någon träningsvärk ändå:/ Jag får bara träningsvärk av... ja... ^^... Sen skolan igen och sen handla med morsan.

Finns en grej jag är rätt jävla trött på. Alla jävla slynor som lägger sig i saker de inte har med att göra. Jag vill inte att folk ska kritisera grejer jag gör genom att skriva det på facebook, jag har inte lust att folk ska skälla ut mig för saker de inte har något med att göra. Jag är helt enkelt trött på alla fittor som tror att de är något. Jag blir inte bättre av det ni håller på med. Jag mår bara mer piss, och mår jag piss skadar det människorna omkring mig. Så snälla. DRA ÅT HELVETE!


Köpt ny tandborste! Fan skitcool:D


Boden i morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0