Jahapp

I övermorgon får jag träffa min man! Detta faktum gör mig väldigt glad!:D *Dansar, hoppar och sjunger!*

Jag har ridit kamel! Eller dromedar heter väl de där enpuckliga djuren egentligen. Fin var den i alla fall, min var jättego och jag vill ha en kamel! Men min mamma vill inte ge mig någon:( Kameler har förresten fem ben! Klå det ni!

Förlåt förresten att min blogg ser ut som den gör just nu, jag ska fixa det när jag orkar >.<

Jag fick bland annat en ridlektion i födelsedagspresent nu när jag börjar bli gammal. Fick rida en söt liten häst vid namn Bella. Det gick jättedåligt i början för jag är inte van vid att rida tröga hästar nu för tiden (helvete vad träningsvärk jag fick!). Men sen fick jag henne i en fin stadig form och så:) Då blev ridläraren lite mer imponerad av mig xD

Fint djur:

 

Åååhh snart snart snart får jag träffa mitt riddjur/vilddjur!

 

BARA SÅ NI VET KOMMER BELLA BLI MED BARN OCH JACOB VILL SÄTTA PÅ DET BARNET! Haha stackars alla er inte läskunniga Twilightfjortisar! Det där har jag vetat sen ni föddes typ Mohahaha:p

 

Var på marknad igår, den var liten, tråkig och dyr men köpte lite i alla fall^^

 

Tack Carl som sponsrat mitt kontantkort! Tack Mattias, mamma och Lars som gjort samma sak tidigare!

 

Snart skola igen. Fy fan...

 

Jaja Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0