UNF!!!


Idag har jag och ett gäng andra UNFare varit på min skola och snackat lite om UNF, lottat ut kondomer och biobiljetter och haft rätt kul faktiskt:)

Jag har satt upp som mål att jag ska ha värvat minst 10 nya UNFare inom en månad! Så ni får gärna hjälpa mig genom att gå med!

UNF står för Ungdomens NykterhetsFörbund och medlemmarna är av alla sorter! Det är en av grejerna som gör det så roligt med UNF, så länge man är sig själv är man alltid välkommen in i gänget! Man kan gå på möten, åka på läger, kurser eller bara träffas för att umgås. Man är självklart inte tvungen att vara en aktiv medlem. UNF är ett fantastiskt sätt att träffa nya människor på och få nya upplevelser! Som medlem får man även tidningen Motdrag hem i brevlådan! Medlemskapet kostar 50 kr per år vilket betalas senare. Träffar ni mig ofta i verkligheten så kan jag ge er pappersanmälningblanketter!:)

http://www.unf.se/Bli-medlem/

För att bli medlem trycker du på länken ovan, längst ner står det "Bli medlem här>>"
Där det står "Om någon värvat dig, ange deras personnummer:" så skriver du in "940102-8668"
Vill du vara medlem i samma lokalförening som mig här i Skellefteå skriver du in "Of Doom!" i rutan efter "Ev. eget önskemål om förening"

Tidningen Motdrag!


Klicka på bilderna för att se större versioner!


UNF's hemsida: http://www.unf.se/


Kommentera gärna om ni gått med!



/My

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0