Dålig på bra dagar

Just nu är jag inte så bra på att ha bra dagar. Och jag känner inte för att ha fler dåliga dagar. Men jag har svårt att lösa det bara sådär, det är inte bara jag. Dock har jag börjat fundera på en plan B som är riktigt bra, så om plan A inte funkar då får vi försöka att fixa plan B!

Borde gå och äta men känner verkligen inte för att gå där bland alla människor. Dock har jag ju försökt börja äta ordentligt. Blä...

Saknar min undermedicin, Matte varför kan du inte vara hos mig jämt?:(

Ska nog dra till stallet efter skolan, behöver träffa min älskade finponny!
Kattenihatten

Kattenihatten

Visst är han fantastiskt vacker?

Tänkte träna galoppskänkel och lite mer kontrollerad galopp med honom nu ikväll, det behöver han verkligen. Skulle vilja hoppa men hindren ligger under all snön och ridbanan är inte skottad:(

Kattenihatten
Myspånnisarna vilda i hagen!

Kattenihatten
Visst ser det mysigt ut?
Dock kom ihåg! Var inte lika slarvig som mig, ha alltid hjälm! Jag slarvade för att hade hoppat honom och då va han kolugn^^

Åh så fin häst jag har!

Jag har dessutom världens finaste pojke!
Kattenihatten

Längtar tills vi ses i helgen!


Undra om någon kan låna mig pengar så jag kan köpa en macka åtminstånde... h vill ha en bra dag >.<

//My


Kommentarer
Postat av: Frida

jätte fin är hästen din ??

2010-01-13 @ 22:45:20
URL: http://friid0a.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0