2009

Jag är kreativ och gör en helt egen lista för 2009!

Bästa:
Musikupptäckten: Nationalteatern och Pink Floyd
Ligget: Matte!<3
Festivalen: Trästock! Träffade ju pojken där!
Bästa livebandet: Volbeat eller Slipknot om jag kommit ihåg lite mer men säger nog Mustasch på HoM
Semestern: Påsken i Frankrike (osv) med Mamma, Maria och Jens
Hästen: Hubbe såklart!:D
Vännen: Ellan och Jakob!
Nya vännen: Tantan!
Upptäckten: SEX!
Dagen: 15 September!
Människan: Mattias<3
Filmen: American History X som vanligt xD
Boken: Kallocain av Karin Boye
Teknikprylen: Mina Sennheiserlurar och deras nya kabel<3 och min Creative Zen X-FI
Rätten: Stefans fetaostfyllda bläckfiskar
Glassen: Ben & Jerrys Chunky Monkey!
Stället: Mattes rum^^
Skorna: Mina kängor
Julklappen: Låten och gosedjurskatten från Matte:D
Poeten: Karin Boye

Antal:
Ridna hästar: 5 (Hubbe, Fari, Dreitil, Bella och vad är det Mias ena heter?:o)
Festivaler: 5 (HoM, RWT, Metaltown, Trästock och Nordic Rage)
Strul: Typ 6 stycken tror jag...
Personer jag legat med: 2
Pojkvänner/flickvänner: Bara min underbara Mattias!:*
Bad: 2 (Ulfs fest och juldagen^^)

Snyggaste:
Människan: MATTE!!!!
Hästen: Björsells Briar<3
Skorna: Mina höga svarta stövlar jag aldrig använder xD
Plagget: Nya lilasvarta klänningen

Värsta:
Semestern:
Språklägret! :s
Musiken: Pop (och förlåt älskling) Black Metal
Julklappen: En kluringsgrej som typ alla utom jag kunde lösa >.<

Läskigaste:
Människan:
Den som försökte fria till mig i Frankrike
Julklappen: Handklovar av styvfar
Drömmen: När jag blev jagade av rostat bröd...


Sen vet jag inte...


Nu börjar jag fan bli gammal! 16 år fyllda:o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0