Shoppingtur

Känns som om jag åkt runt halva Sverige idag >.< Shoppat möbler och grejer till lägenheten.

Dagen började med att vi åkte till Ursviken och köpte ett bord med stolar, lite slitet och så men ska måla om det:)


Sen bar det vidare till Piteå där vi först svängde in på Dollar och köpte massa grejer bla: paperskorgare, brodtabletter, skålar, tavlor, kastruller m.m. Sedan åkte vi mer in till centrum där vi köpte två lampor och sen en säng.


Sen kom den riktiga utmaningen! Vi skulle norr om Luleå för att köpa oss ett fint soffbord. Norr om Luleå kom vi men vart vi skulle då var mer problematiskt att klura ut! Till slut efter väldigt många felkörningar kommer vi i alla fall rätt!


Vi ska dessutom hämta en snygg randig soffa i Umeå HoM-helgen:) Som ni kanske märker så tänker jag inreda ganska retro/funk.

Om någon säljer ett coolt skrivbord eller en najsig stol billigt får ni gärna höra av er!


/My


p.s. Syrran: Skrev att min åsikt var att vaniljsex är tråkigt. Inte att det var sanningen, bara att jag tycker att det är tråkigt. Och testa grejer? Hur menar du?

Kommentarer
Postat av: Syrran

Min förra komentar va inte menat till dig eller som kritik utan till de andra kommentarerna... med detta ville ja egentligen bara säga att de inte är något fel med vanligt sex... man kan lätta dömma dessa människor oxå... JAG VET! Sen tycker jag att man kanske ska ha en del erfarenhet innan man bestämmer sig för vad man gillar... an ju rent av vara att man gillar olika sex med olika människor som man träffar på i livet... tycker att de lät som man de andra som kommenterat är så "världsvana"... tycker bara att man ska vara "försiktig" innan man utar sig för mycket... (inte du utan ALLA)



Älskar dig syster så jag vill verklighen inte att du ska tro att ja vill "pika" dig på något sett... bara vara ett bollplank ibland:-D Tänk om alla bara hållt med dig o alla bara tyckt att allt va "bra"... de hade väl varit lite tråkigt va?? ;-D

2010-02-24 @ 16:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0