Jag kan inte

Jag kan verkligen inte laga mat. Jag kan inte städa heller, det går bara inte. Tvätta har jag ingen aning om hur man gör och diskningen blir jag aldrig nöjd med. Jag kan aldrig få mina datorer att vara frisk i mer än några månader. Jag har halvuppsatta hyllor i mitt rum för jag vägrar låta någon fixa till mina misstag. Allt jag sytt och byggt är snett, vint och skört. Jag kan inte tända eld i spisen och kan knappt byta en säkring.

Jag har ett flertal instrument i mitt rum som jag inte bemästrar mer än på en extrem amatörnivå. Jag har ritmaterial som aldrig skapat något verk som slår en femårings. Tv och dataspel ligger slängda överallt i mitt rum, de enda jag varvat är de där det står 3-9 år på. Jag kan inte lösa korsord eller iq-pussel. Jag kan inte få min häst att galoppera ordentligt. Mockar jag, tar det en halvtimme per box och jag har ingen aning om hur mycket mat min häst äter.

Det tog mig mer än 3 timmar att få mitt BandHero att fungera. Spelar jag på hard i GH blir jag utkastad. När jag skriver kan ingen tyda min handstil och jag får ofta kritik för mitt konservativa och dammiga språk. Jag ramlar ofta och är extremt klumpig. Säger ofta fel sak vid fel tillfälle. Att komma på hur man kopplade Spotify till Last.Fm tog några månader. Jag skulle inte kunna springa iväg från en seriemördare, inte ens om det var en tvååring. Jag kan inte hoppa stillastående.

Osv


Något jag dock kan är att göra varm choklad! Så tror jag ska starta ett café när jag blir vuxen. Som endast serverar hederlig varm choklad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0