IDIOTFESTIVALARRANGÖRER!


VAD FAN TÄNKER DE MED??!???!!!?

1. Dead by April på stora scenen
2. Job for a Cowboy på en mycket mindre scen än Dead by April
3. Över huvud taget Dead by April på en metalfestival. Det är ingen fjortisfestival.
4. Job for a Cowboy och Lamb of God i princip samtidigt vilket gör att jag missar det mesta av Lamb of God eftersom Job for a Cowboy är ett av mina favoritband.

Job for a Cowboy och Lamb of God var ju det man mest ville se så nu måste man stressa i mellan och missa och liksom BLÄ! Funderar på att gå på fredagen istället för att vara snäll mot min pojkvän. Han gillar ju Behemoth. Dock tycker jag ärligt talat verkligen inte om Black Metal vilket är det mesta som spelas på fredagen.

Mitt schema på lördagen blir förmodligen:

Helltrain 00.15 (tror att pojkvännen hellre ser dem än Persuader)
22.30 Job for a Cowboy
22.00 Lamb of God
20.55 August Burns Red
19.30 Between the buried and me

Önskar dock jag kunde gå båda dagarna men har ju bara boende en dag:/ Men hoppas det blir någon rolig mosh :D

Måste dock hitta bra öronproppar annars måste jag ev ha kåpor >.<


/SurMy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0