^^

Igår följde jag med Inga till stallet och fick rida hennes häst. Det var jättemysigt, tror det är första araben jag rider sedan jag red lugna gamla Lotus på ridskolan xD Han heter Duran, är brun och var jättemysig att rida, det kändes som att det klickade rätt bra:) Sen missade jag bussen hem så fick sova hos Inga xD Och så åt vi semlor till frukost! :D Semlor♥

Börjar halv elva eftersom jag hoppat av medieproduktionen. Så totalt fem timmars hål per vecka, lite segt ändå men jag stod verkligen inte ut. Dock kanske jag ska praktisera på Röda Korset i cafét/kupan och ev senare med gamlingar, 5 timmar på fredagar:D Det ska bli kul!:D

I eftermiddag blir det först psykolog och sen städning...

Har typ startat ett band nu, med Danne, Viktor och Krille:D Fähn va kul!


/My

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0