Dagen idag

Vad kul att så många är positiva till det jag skrev i mitt förra inlägg! Det gör mig så glad, både det att jag blir uppskattat men främst för att det finns människor med en så öppen syn på sexualitet och val!

Dagen:

08:30 - Filmkunskap. Har varit borta en del så hade dåligt samvete för att D har fått jobba själv. Tydligen hade han gått ihop med E men ändå hade det inte hänt särskilt mycket alls! Inte kul:(

10.10 - Svenska. Fick veta när lektionen startade att vi skulle redovisa en kort analys om en dikt. Det visste inte jag så var bara att leta efter någon i anteckningsböckerna för att sen improvisera en lång harang av arg politik och kapitalismhatande armviftningar.

11:30 - Lunch. Helene följde med mig men jag pratade i telefon med Matte större delen av tiden. Jag var alltså väldigt osocial men hon verkade road xD

12:? - Information om valen till tvåan. Vet inte riktigt vad jag väljer. Gärna något kreativt och kul.

13:35 - Tortyr (matematik). Kom på att räknar jag bara mvg och vg-talen i boken går det ju lika bra men snabbare:D

14:20 - Promenad med Krille till Mullberget för att där fixa replokal! Så nu har jag nyckeln här! Fick dessutom en bok:)


NÅGON SOM HAR BANDNAMNSTIPS?
Kommer någon på ett namn som vi använder får ni belöning!


/My


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0