Årsmöte med UNF - of Doom!



Var på årsmöte för UNF - of doom igår! Vi hade jättetrevligt och kom fram till en hel del bra grejer!
Vill ni ha protokollet kan ni kommentera och lämna er mail så mailar jag det till er:)


Conny och Christoffer

Linnea Lundmark den sötingen!

Elin-Pelin och Conny-Honny

Elin, Conny och Christoffer.

Linnea och jag.

SARA! Tack till Sara, utan henne hade det nog inte gått särskilt bra xD

Här har ni UNF - of Dooms nya ordförande! Ingen annan än My Svensk!

Hur känns det? Det känns helt utmärkt faktiskt!
Vad ser du fram emot med UNF i år? Träffa nya människor, lära folk om drogernas baksida, få igång of Doom ordentligt och ha riktigt kul med alla!
Har du länge planerat att kandidera till ordförande? Nej faktiskt inte, kom på det när de frågade där på mötet att det skulle vara helt kul att vara.
Förväntade du dig att du skulle vinna voteringen? Nej verkligen inte! Jag brukar sällan bli framröstad till saker.
Vad har du för erfarenheter av liknande arbete? Inte så mycket, vice ordförande & sekreterare i elevrådet på högstadiet, krönikör i Blå bandets nykterhetsförbunds tidning och elevrådsrepresentant nu också.

Tänkte att eftersom jag även är skribent kunde jag ju alltid köra en liten mini-intervju med UNF - of Dooms nya ordförande!;)


Nu skulle jag gärna vilja ha så många of doomare's som möjligts kontaktuppgifter så maila alla du kans till: [email protected]

Dessutom har jag startat en liten facebook-grupp för människor ur of doom! Gå gärna med!
http://www.facebook.com/photo_search.php?oid=346442916404&view=user#!/group.php?gid=346442916404


/My


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0