Ni tror jag är så stark...



Ni tror att jag är så stark och kaxig.
Men egentligen är jag bara en liten trasig, svag flicka som bara vill bli älskad...
Ni tror jag är så självsäker och att jag alltid klarar mig själv.
Men varje dag skälver mitt inre av rädsla...
Ni tror jag är så trygg och säker.
Men jag är så osäker att jag inte kan något alls.
Ni tror att jag är så hård och stabil.
Medans jag står här och faller isär...
Jag är bara liten och trasig
Jag är bara en sökare efter värme och närhet
Jag vill bara bli älskad...

Kommentarer
Postat av: Timmjan

kram

2010-04-21 @ 15:14:19
URL: http://thetruth.bloggproffs.se
Postat av: Busbarn

Jag älskar dig my

2010-04-28 @ 19:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0