Najsig helg

Matte var här i helgen och vi hade skitkul:D
Vi såg Kingdom of Heaven och Room 1408 och så for vi till stallet, men det sistnämnda gick inte så bra... Jag är så klen så hade inte spänt hans sadelgjorde ordentligt så stackarn ramlade av. Det slutade med att vi fick gå tillbaka till stallet... Utan hästar... Haha så fail på mig! Jag låg på backen och dog av skamm lite också... Olydiga kräk! Men vi myste och pratade och åt osv också:) Och euhm andra saker... Nu sitter jag och saknar honom och längtar till helgen då ska han komma hit igen:) Då ska vi bla på bio och se Inglorious Bastards (stavas det så?:o) :)


Gräddkonst på Mattes mage! Prima avbildning av Munks "skriet"!:D

Idag har jag haft Engelska (gick okej), Data (gick superbra som vanligt^^), Svenska (skrev klart allt jag skulle skriva om Jennie och läste en novell) och Arbetssätt och lärande (gick också bra, upptäckte att jag kunde mycket mer om kost än jag trodde!:D). Sen bussade jag till stan med Ellan, men Ellan bussade vidare till fotbollsträning i Byske så jag satt och snackade med Jakob från stan och hem^^ Och nu har jag gjort min engelskaläxa i form av svar på en kontaktannons, den blev konstig hahaha!

Sitter och snorar, lunginflammationen verkar ha gått över men istället blir jag förkyld >.< Alltid nåt :@


Hugz!


Kommentarer
Postat av: Brorsan

Tack för Musse glasen My!! mvh din bror

2009-09-07 @ 21:51:07
URL: http://bcsvensk-tatto.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0