28/9

Hejsan!

Nordic Rage var fan kul:D Hoppas jag hittar nå bilder sen:) och att få umgås med sötis är också fint<3 Fick dessutom träffa Tantan:D Saknat Tantan! Förhoppningsvis Boden till helgen igen:) Saknar dig redan Mattias...

Idag är väl kanske inte min bästa dag... Först hittar jag inte moppe nyckeln, sen vill den inte starta, när den väl startat vill den av någon anledning inte åka framåt. Tillslut börjar den rulla. Men när jag kör blåser det så jävla mycket att jag är påväg av hela tiden. När jag kommer fram till skylten jag brukar sätta fast moppen vid ställer jag den först för långt ifrån så jag inte kan sätta fast den. Sen upptäcker jag att byxorna är ut och in. När jag kliver på bussen hittar jag inte busskortet och när jag äntligen kommit fram till stan ska jag gå typ 2 km i en jävla vind (blåste fan ut på vägen en gång) och ett äckligt skitregn. Hinner bara äta en macka till lunch med en pago och en banan, gick på 35 kr. Egentligen inte råd, nu har jag bara runt 10 kr kvar tills den 20e >.< Lektionerna går ok men när jag klivit av bussen vid moppen är det så lite bensin att elstarten inte funkar så var ju bara att ställa sig och kicka. Vespamoppar e jävligt dryga att kicka igång. Väl hemma blir det bara bråk...

//MY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0