ÖNSKELISTA!!!

Om någon undrar vad jag vill ha i julklapp får ni här några tips!

- Hittade underbart fina kondomer i rättvisemärkt gummi på www.jordklok.se De heter "French Letters" och finns i fyra olika sorter, dock verkar "Linger Lust" inte passa mig^^


- Pins! I alla former! Eller ja... Sådant som passar mig, ni som känner mig vet ju^^

- Tygmärken med band jag gillar!

- Om någon ritar ett porträtt av min häst som verklighetstrogen bild eller karikatyr är ju jag överlycklig!:D

- Hängslen! Spelar inte så stor roll hur de ser ut, kommer förmodligen gilla dem vilket som:D

- Hittade en underbar kjol på Shock som nog ingen har råd med men måste bara visa den ändå!

- Extremtoningar (neonfärger)

- Roligt smink är alltid kul:D Samma sak med smycken

- Knästrumpor/stayups och fina strumbyxor/leggins

- Fina skosnören

- Högklackade skor från Shock. Dyra men helt fantastiska är det med zombieinspirerat tryck!


- Ytterligare ett underbart skopar från Shock <3
 

- Snygga kläder och skor över huvud taget gillar jag ju

- Presentkort på Ginza, Rockzone, Bluefox, Shock eller liknande är <3

- Band till basen

- Böcker! :D Gärna engelska och/eller klassiker!

- Ljus av olika slag

- Snygga ramar i olika storlekar

- Plektrum, tjocklek spelar ingen roll

- In-ear lurar, gärna Creative och gärna av typ den här modellen:


- Nirvanagrejer:D

- Bandtishor (och merch över huvud taget)

- Nitgrejer (helst utan läder)

- Block med ränder

- Filmer

- Skivor

- Brännbara skivor

- Armvärmare

- Snygg väggkalender

- Snygga tyger

- Böcker med noter/ackord etc

- Strängar till 4-strängad bas

- Iphone

- Secondhand/vintage-kläder

- Hatt

- Ridhandskar

- Namnskylt till hubbe (Herbert, F. 96, Haflinger, E. Hattrick, U. Daniella, ägare My Svensk, tror de ska vara rätt xD)

- LP-spelare

- Hållbara handklovar

- Rockband!

- En kram!

Och massa mer! Bestämmer ni er för att ge mig något i julklapp, gör eller köp något ni känner för att göra/köpa, jag gillar det mesta:D

Massa av grejerna är svindyra och skriver upp dem mest för att, ska kanske tigga av mina föräldrar (A)

Och ni får gärna kommentera med vad ni själva önskar er i julklapp så ska vi se vad tomten My kan ordna;)

Mina storlekar:

Kläder:
Toppar: 38-40
Nederdelar: 40-42

Skor: 38-40 beroende på om de är stora eller små



/MYYYY


Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

oj, redan en önskelista? det var tidigt :P

2009-09-25 @ 12:04:59
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Timjan :P

Om någon undrar vad jag önskar mig då jag fyller år, är det ungefär samma ^^



(Bara så du vet My, så är och förblir jag pank, så du kan få en kram i julklapp^^)

Eller så kan du få Matte i ett paket ;)

Man vet aldrig med mig ^^

2009-10-29 @ 17:07:28
URL: http://timmjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0