blub

Tunnt om lektioner idag, speciellt eftersom jag inte kan göra något vettigt på gympan men ändå slutar jag fyra. Skitdrygt! Har hittills haft matte, jag är så jävla värdelös fattar ingenting!! Blä sen idrott där jag bara går och sen engelska, pluggade på glosorna igår men kommer säkert ändå faila.

Helgen blir trist, huset var stökigt när morsan kom hem så får inte träffa några Bodenbor. STACKARS MIG! Men är det någon Skelleftebo som vill göra något i helgen blir My väldigt tacksam.


Var ute med pållen igår. Han är öm i fötterna nu när han är barfota men han är seg även när jag rider på mjuka underlag, men han verkar ändå inte sjuk. Vad är felet?:( Men ska nog ha skor i fortsättningen...

Jag är uttråkad som fan BLÄ

//My


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0