Blä

Kan inget helvetes funka? Kan inget gå bra?
Jag vill att min klass ska sluta hata mig. Jag vill att en ska sluta hata mig. Jag vill att folk ska sluta vara så helvetes arga på mig. Förlåt att jag andas, förlåt att jag finns! Jag vill att det ska bli nåt. Jag vill att det ska gå bra i skolan. Jag vill att min hund ska bli frisk. Jag vill att min häst ska vara kry. Jag vill bli frisk. Jag saknar mina bröder. Jag vill kunna något. Jag vill leva, jag vill vara fantastisk. Jag vill kunna engelska oregelbundna verb. Jag vill vara värd dig, jag vill vara värd något. Jag vill le, jag vill skratta, på riktigt. Jag vill sova. Jag vill finnas, men ändå inte...


Förlåt att jag skriver eländigt, orelevanta och ointressanta saker...


Ledig i morgon, ensam hemma från i morgon tills tisdag kväll förutom att Matte kommer hit fredag-söndag.

Läser sagan om ringen, "no tears for queers", utopia och queerfeministisk agenda. Kan inte hålla mig till en bok. De är bara intressanta vissa dagar...

Lärt mig seven nation army och holiday in cambodia på basen... Tog typ 15 minuter... Fast skulle egentligen lära mig Holiday och Pretty Vacant men är odisciplinerad.

Grattis på er förresten...

/MY


Jag är idealist
Men också realist
Jag vet hur det ska va
Ja, jag vet vad jag vill ha
Men att det idealistiska inte finns
Har jag vetat så länge jag minns
Men ibland glömmer jag bort
Att livet är alldeles för kort
För att slösa tid med att drömma
För vi får aldrig glömma
Att hoppet är förgäves
Det blir inte bättre


Kommentarer
Postat av: Varulven i koppel

du är alltid värd något för mig :3

2009-09-10 @ 14:10:31
Postat av: Syrran

För mig med...!! stor kram

2009-09-10 @ 18:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0