Är man dålig...

... så gör det ont

Duktiga My kraschade med moppen, orkade inte bromsa så mycket och istället för att svänga tummlades det ner i diket. DUKTIG! Men jag fick upp den själv, efter en stunds slitande. SKAMM DEN SOM GER SIG! Inga allvarliga skador som tur är. Stukade vänstra tummen, högra handleden och fotlederna känns lite skumma. Ryggen känns INTE mysig, gör ont som fan och blir nog en del blåmärken lite överallt! Det gör verkligen fittont i ryggen, extra mycket om jag råkar böja på mig eller något. Ska se vad jag orkar med att göra de närmaste dagarna >.< Men får fan skylla mig själv, hur värdelös kan man vara? Ska hoppa runt med folk i helgen, kändes lagom pepp på det för tillfället...

Hej jag heter My, Hej kom och hjälp mig att döda min rygg!


Fortsatt trevlig afton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0