16e september

Jag har kommit på att jag har för höga krav på mig själv. Blir aldrig nöjd med något jag gjort om jag inte är bäst. På engelskadiagnosen var jag bara 4 poäng över medel. Det var fan värdelöst och på svenskadiagnosens stavning fick jag bara 44/48... Får jag inte vara bäst känner jag mig bara så jävla dålig...

Har skådespelat idag. SEXSCEN! På median gör vi en reklam om kondomer och alla de andra var för blyga så jag fick krypa under ett täcke och ligga där på mage och torrjucka ett tag. Skitfult hahahahah!:D

Eviga singeln är förresten inte singel längre:o

Matte^^

Engelskaläca till i morgon:/ hoppas det går bra.

Fick inte åka till Tantan i helgen:( Det sög ju blir en tråkig helg... BLÄ!


HUGZ!


Kommentarer
Postat av: Busbarn

Grattis:D

2009-09-16 @ 22:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0