Tja

Nu var det ett bra tag sedan jag skrev^^ Förlåt för det har bara inte pallat att skriva men kan berätta lite om de senaste veckorna...


Förra helgen åkte jag till Boden för att vara med älsklingen! På fredagen åkte vi till Tobbe som fyllde år, tydligen ville han egentligen inte ha dit oss men synd för honom att vi for ändå:p Men då fick jag en chans att gratta honom i alla fall för dagen efter då festen skulle vara lyckades jag självklart hamna på sjukan... Så både jag och Matte missade festen... Fick jävulskt ont i magen så Mattes moder Elisabeth skjutsade oss till akuten i Sunderby. De misstänkte blindtarmen och jag blev inlagd. De tog massa blodprover (i fingrarna, de lyckades inte hitta några kärl i armvecken) och sådant med lyckades inte hitta felet och då jag mådde bättre andra dagen fick jag åka hem igen. Kändes drygt att sabba helgen så där utan att det var något allvarligt... Men Matte var min ängel, han sov med mig där och hjälpte mig med saker, passade upp på mig och sådant. Kändes skönt att ha någon där!

Vad hände under veckan... Jag vet inte... Mitt minne *suck*

I fredags hade vi som vanligt ljudmedia sista lektionen, satt kvar och slipade på mitt radioprogram tills Christoffer slutade. Spelade in det också, säg till om du vill höra^^ Dock så när man sköter mixerbord, dator, manus, snack och allt själv är det svårt att få allt exakt tajmat när man är lite dålig som jag xD Sen gick jag och Christoffer till Game och sålde mitt DS, jag behövde verkligen pengar^^ Sen fikade vi på Glädjekällan med hans mamma (jag som var rädd för henne! Hon är ju jättetrevlig:D)

Sen kom Matte, hade inte hunnit klä på mig ens när han kom >.< Dåliga långsamma My... Men vi hade det jättemysigt i helgen, sett film, bakat pepparkakor och lussekatter, myst och haft allmänt trevligt:) Helgerna är fan alldeles för korta... Vill vara med min underbara prins mer än bara två dagar, det suger... Fast jag får i alla fall två underbara dagar per vecka, bättre än ingenting alls!:) Saknar dig baby

Idag tog jag och Emelie en mysig barbackatur med hästarna i snön. Det snöade som fan och när vi kom tillbaka såg jag ut som en jävla snögubbe xD Hade typ 3-4cm snö på hjälmen xD Hubbe bråkade lite i stallet och topdde han bestämde... FAN HELLER! :@

Längtar tills jag får träffa älsklingen igen... Saknar honom redan trots att det är mindre än ett dygn sen han for... Älskar dig Mattias!


Kramar från My!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0