Ring ring bara du slog en signal...

Dålig låt jag vet:p Men men:p

VG på LPL-uppsatsen <---- Nöjd
VG + på matteprovet <---- Nöjd
VG på engelskaprovet <---- INTE nöjd

Kommer nog varken få MVG i engelska eller svenska:( Det suger ju. Det är som att jag slutat utvecklas. Det som dög i nian är inte tillräckligt nu och jag vet inte hur jag ska göra för att bli bättre för jag anstränger mig mer än någonsin (ärligt talat inte överdrivet mycket ändå xD).


Just nu sitter jag och hoppas på att min karl ska göra mig nästan lika glad som på bilden här ovan och ringa mig. Men säkert kommer det inte ske utan jag sitta ensam och deppig här resten av kvällen...


Kanske ska till Boden i helgen men vet inte om min moder låter mig. Hennes anledning till att jag inte ska få åka är dock dum som fan...


//My

Kommentarer
Postat av: Busbarn

My du är underbar och jag saknar dig

Har varken pengar eller gratis sms, det är därför jag inte svarat, om du vill något viktigt så ring är du snäll, de vill säga om du har pengar då eller ringer från hemtelefonen, aja..

Grattis som fasen till två månader förresten!

2009-11-18 @ 20:22:25
Postat av: ♥ Tjelsi - Så kan det gå när inte haspen är på ♥

Som gammal utbränd elev måste jag gratulera till VG:na. Det är himlarns bra betyg, även om du förväntat dig MVG. Himlarns söt är du också!



Hittade hit via din tråd på likström (eller var det helgon..? hm...) om självbiografier. Jag håller på att skriva en sådan nu, läser författarlinjen. Så har du några frågor får du gärna ställa dom till mig! :)



Ha det fin fint!



Kram

2009-11-25 @ 08:41:28
URL: http://tjelsi.com
Postat av: ♥ Tjelsi - Så kan det gå när inte haspen är på ♥

sv Said and done!

2009-11-25 @ 16:14:55
URL: http://tjelsi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0