Lite besviken faktiskt

Fick hem skolkatalogen idag. Jag måste säga att jag är lite besviken! Här såg man fram emot heta kroppar när man kollade på bygg och eltreorna... Men nä... Jag som såg fram emot att dreggla över muskler! Så fanns det inga jäkla muskler:( Skämms på er:(
En annan såg lagom snäll, drömmande och tråkig ut...

Idag skrämde en kär vän ihjäl mig. Jag har inte varit så jävla rädd på så jävla länge, fick totalpanik... Jag grät fan, jag gråter inte... Fan gör inte så mot mig igen... Jag finns alltid här för dig men skräm mig inte i onödan...

Affärsidén jag lämnade in till "ungt företagande"s tävling gav ett USB-minne. Användbart:)

Använde USB-minnet till att överföra grejer från min gamla dator så nu har jag massa stenålders bilder på mig själv!:o Lägger upp massa på facebook om ni vill kolla, säg till om ni vill se några här.

50 dagar idag...

Ellan åkte med hem i bilen idag, åh Ellan<3 Det är något speciellt med dig kvinna! Jag har aldrig mött någon som dig och kommer förmodligen inte göra det heller!

Och syrran är här nu med:)

På datan har vi gjort en powerpoint-presentation om datorergonomi. Min såg proffsig och tråkig ut. Borde lagt till "tappa inte datorn på tån, det är dåligt". Har röntgat tån, den var inte bruten yay! Men stor hård knöl på den, benhinneinflammation typ, as usual^^

Redigeringen på rörlig bild går BLÄ inget verkar vilja bli rätt för oss... Men tur att gruppen är kul i alla fall:)

Mitt humör idag har varit sådär... Inte kunnat bestämma mig om jag är arg eller ledsen. När jag lyssnade på ledsen musik ville jag bara bryta ihop och när det var argt i lurarna så var jag påväg att göra sönder allt runt mig. Så jag lyssnade på powermetal. Det är neutralt. Inte särskilt bra dock. Men neutralt. Dock är jag efterbliven precis som alla andra som lyssnar på powermetal ;D


OOOOOOOOOOOOOOOOH mitt internet är SÅÅÅ snabbt! Nej fan jag kan inte säg det där, det är inte första april idag...

Redovisningen på svenskan/engelskan gick jävligt bra, vi var så jävla bra! Dock upptäckte vi att vi hade redovisat om fel sak... Fan...

Sen skulle vi skriva noveller om en resa. Min är en sarkastisk totalt oseriös vid namn JELLYFISH som handlar om en brännmanet vid namn Saftiga Susanna Slemklump! Jag som alltid är överdrivet seriös är helt plötsligt oseriös???! Det känns overkligt! Tråkiga My har blivit... mindre tråkig? Eller kanske bara mer patetisk...

Jag känner mig ensam. Inte bara nu. Över huvud taget. Ensam. Som fan.

Men fitta på allt jag ger upp...


/My

Kommentarer
Postat av: The AS-buddy

Min favorit i skolfotokatalogen (har faktiskt läst den) är helt klart EC3IT med hyllning till Bygg 3:an: http://identity.blogg.se/2009/october/klassfotot.html

2009-11-25 @ 13:27:51
URL: http://n0llan.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0