^^

My har jävligt ont i sitt knä. Sträckte lite för mycket och aj! Inte kul, gör som ondast om man böjer så haltar mig fram:/

Haft två prov idag, matte och ett oförberett engelskt. Förhoppningsvis g i alla fall:D
Trist dag, mest suttit och stirrat rakt fram eftersom jag gör prov jäkligt snabbt och gympan gick åt helvete...

Sen telefonerade jag med älsklingen. Så gjorde typen mig sur... Så jag klickade... Jag är sur av mig... Jag vet... Men var inte konstigt... blöh... Men jag förlät honom, nästan, kanske helt i morgon om han är en duktig pojke då;)

Och nu måste jag städa... Suck... Ensam hemma hela kvällen är dock nice:D

Gissa vilka som firar två månader på söndag?:D



Hugz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0