Draft: Nov. 1, 2009

Jag har fått vara en hel vecka med min älskling! Jag e fan lycklig! Finns det något finare än dig Mattias?

Jag kom hem till honom den 23e och på söndagen var vi på dop. Hans äldsta brors yngste barn skulle döpas, en liten Leon. Jag var duktigt klädd i vita fina kläder och fick ajaj i fötterna av ett par stiletter^^ Jättetrevliga människor, speciellt hans bror och broderns tjej och det var en dam som trodde jag och Matte var syskon xD

På tisdagen åkte vi till Robert för att halloweenfesta!
Var jätteroligt! Matte, Fredrik och Gabriel spelade och sjöng (jätteduktiga!!!), vi såg film (den hette the haunting eller något sådant men den var ingen riktig skräckfilm, bara två dog och den första dog efter mer än en timme, FAIL!), spelade resident evil (fan skitkul! Jag gillar tv-spel. Dock var jag värdelös men ändå^^), klädpoker JAG VANN!:D m.m.

Jag testade en kvinna som heter Petra's korsett, fick giganta höfter och bröst:D Ska skaffa mig en korsett! Kan ingen ge mig en i julklapp? (A)


Love<3

Robert!


Frida

Sebastian

Carl!

Julia


Sen så har vi myst massor, sett filmer (bla senaste Harry Potter och the prestige (grym!), vi skulle åkt och bada på äventyrsbadet men jag kände mig för osäker och fegade ur... Dåliga My... På torsdagen åt vi på Pär och Mickes kök, riktigt riktigt gott! Fasen den godaste fisk jag ätit! En dag spelade vi monopol, jag förlorade och var sur i typ tre timmar, en dag spelade vi kort, jag tjurade igen och sen spelade vi TP och han fick alla lätta frågor! Det var surt... Sen så visste inte hans mellersta bror hur man knackade... Det var lite pinsamt... Och så gjorde vi massa mer mys och stuff. Helt fantastisk vecka helt enkelt, älskar dig Mattias!


Sitter och spelar Narnia - Prins Caspian på ps2. Går värdelös för är i ett rum och ska ta Susan's Bow men fattar inte vad jag ska göra, hjälp någon? Och saknar min Mattias...


Jaja hugz på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0