If I die before I wake I pray the Lord my soul to take

Jag sitter skräddare i en dunkel källare i ett hus som tillhör Jonas Almgren. Bredvid mig har jag en ängel i orange shorts och rött hår, och hon är ball. I alla fall enligt ängeln själv. Tonerna av Bowies underbara röst skapar underbara vibrationer i mina öron som får min hjärna att slappna av. Tidigare har mina ögon skådat en Mr Krueger, mina ben tagit mig till vatten och vadat där i efter att jag placerat mig bredvid henne och ätit färsk, söt, sliskig ananas. Smaken var god men känslan av myggors bett på mina elfenbensvita bara ben var dock mindre njutningsbar.


A hate many people
But I love a few
And you're one of them

Kommentarer
Postat av: Mathïda!

Det är lite fantastiskt.

2009-05-31 @ 00:56:10
URL: http://coopertrooper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0