TRALAALALA JAG ÄR GLAD!!!

Fan vad skönt!

Jag har lyckats höja massa betyg, tror jag får 205 poäng, 215 om jag fixar franskan med Åsa nästa vecka! Jag är överlycklig!

Var på bilden hela dagen och höjde mitt ig till vg, inte dåligt!:D




En hand som jag fick VG+ på, jätteglad för det! Är faktiskt nöjd med den!


Självporträtt från tiden då jag hade lite hår, fick vg.



En vampyr jag ritade för skojs skull




Min stora kärlek Edward Norton. Bilden suger jag vet, var jätteskakig på handen och slarvade.


Nej jag anser inte att jag är särskilt bra på att rita men jag är ändå glad för betygen jag fått!



Nu ska jag strax till stan och äta middag med mamma på max (jag äter såklart inte något med kött^^) och ta blodprover, dessutom ska de titta på mitt ben, brännsår där som är lagom mysigt, svullet och infekterat^^


Tadah, det har blivit värre nu,  bläh vill inte äta pencilin:(



Tadah vi höres!


*hoppar lyckligt ut härifrån*

Kommentarer
Postat av: Anonym

gillar näven och norton bra jobbat

2009-05-28 @ 18:00:55
Postat av: Tobias

Snyggt ritat :O

2009-05-28 @ 18:19:40
Postat av: Ingrid

du är riktigt duktigt på att rita anatomi!

Gillar handen och Edward Norton starkt!

Riktigt bra jobbat, du förtjänar betygen! ;)

2009-05-28 @ 18:21:55
URL: http://ingreed.blogg.se/
Postat av: Mathïda!

Teckningarna är faktiskt riktigt bra! Handen är awesome!

2009-05-28 @ 18:28:45
URL: http://coopertrooper.blogg.se/
Postat av: Johan

Dom där bilderna är fan mvg bilder! Din lärare måste vara extremt pedant.

2009-05-28 @ 19:23:14
Postat av: hehe jag

tack för berömet alla xD

Ni är underbara<3

får gärna fler kommentarer ändå:D

2009-05-28 @ 23:27:32
URL: http://cryingcat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0