Kulig Kväll!

Filmkväll hemma hos Mathiilda med Carro och Danne!
Först var det bara jag, Mathilda och Danne, Tog bara bilder då så biler på Carro saknas:-/
Jag har lärt mig köra cross! Eller tja... jag var på väg att köra in i allt så ska få en fortsättningskurs av Danne, hoppas jag inte kraschar hans stackars moppe xD Och så gungade vi, åkte rutchkana och åkte linbana! Sen så åt vi, Mathildas pappa hade gjort en fantastiskt god fiskgryta! Sen så har jag en liten minneslucka... Sen kom Carro, vi var i mathildas rum en stund, och fick nacktatueringar, jag har en giraffsnigel i snacken:D OCh så gick vi och köpte oss glass! MUMS! och chips!
Sen såg vi The Shining, diggade den typ! Inte den bästa jag sett men okej! Och sen såg vi Horton, rätt kul men kan knappast vara en barnfilm! Massa sarkasm och sånt i den! Fast bra var den, typ halva filmen låg danne på mig rygg^^ sen halvsov jag med huvudet på hans mage, han måste fan ha tvättbräda för den magen va inte mjuk!
Sen for han hem, och sen for jag hem!
Uselt skrivet I knöw, men orkade inte bry mig överdrivet mycket xD



Orkar inte skriva något under varje bild är trött som fähn xD



KRAAAM!

Kommentarer
Postat av: Mathïda

2009-05-17 @ 13:54:48
URL: http://coopertrooper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0