ARGH

Jag sitter och spelar GH.
Är världens fulaste. Nickar i takt till musiken, tungan utanför munnen och konstiga grimager hela tiden. Tur att jag är själv.
Dessutom är jag arg och svär hela tiden.
För som sagt min hand är åt helvete så spelar på easy och inte ens det funkar. Försöker få 5 stjärnor på raining blood (har 5 stjärnor på alla de andra nu) men det går fan bara inte!

AAAARRRGGGHH!



I morgon blir nog en trevligare dag. Då får förmodligen Ms Pussytive the superwarrior hem till Ms Almgren the superstar! NAJS! Tyvärr ingen Ms Holmqvist då hon är med sin klass i Umeå, klassresa, vi tog oss fan till GBG:p



KramkramNafsnafs




A hate many people
But I love a few
And you're one of them



Broderbroder
Lite mindre hår nu dock^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0