allah akbar

Er katt sitter och skriver på något förjävligt tråkigt so-arbete kallat "ett nytt liv" eller skriver och skriver, har skrivit 4 ord, inkl överskirften. Skriver om asien, muslimska länder främst, intressantast, jag gillar islam.
Blir att plugga hela helgen, men vill ändå träffa någon människa, någon som vill umgås?

Nästa vecka på onsdag tågar hela klassen till Göteborg! Förhoppningsvis så överlever jag att umgås med mina knäppa klasskamrater (som dock är normala i jämförelse med lilla My här^^

Kram!

Om du är min vän, så får du gärna träffa mig i helgen... skriv en kommentar lr whatever!

Kram igen

Kommentarer
Postat av: Mathïda!

parta med mig i helgen? :)

2009-05-15 @ 11:01:22
URL: http://coopertrooper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0