7 Mars

HeY!

Börjar med att ursäkta att jag inte skrivit på några dagar har inte haft tid/ork/lust och glömt^^ Haha
Men överröser er med lite bilder som förlåt!^^ Dock är jag inte fotograf till alla utan Mathilda, Karro och Emelie har plåtat en del:)

 

<-----Jag och Jossan min yngsta brorsdotter

 

 

Partykatten! Först på sin födelsedags fest, sen på House of Metal:D

 

HubbeBubbe! Först en liten vilding i höstas! Se nu, jättefin och duktig!
Min finaste gullepåjke! Det finaste jag har, så underbar! Älsklingen!
Mathilda, Carro och jag hade rätt kul på min fest;D
I veckan har jag sett film, sjungt singstar och spelat GH med Emelie. Och ridit med henne. varit ute på en tur med Karro och Emelie, red Fari gick finemang:D Och varit med Carro, Mathilda och Joaschim! Skitkul:D Ikväll ska förhoppningsvis Ellan komma hit:)
KRAAAAAAAAM

 


Kommentarer
Postat av: Carro

Lill pluppen & faster...va skojiga ni ser ut =)

Kolla på min blogg eller bild dagbok får du se henne i nya brillorna som hon fick ngn dag efter hon fyllt..de passar henne som hande i handsken =)

2009-03-07 @ 23:25:46
Postat av: Mathïda

Haha, tack för censuren av klänningen! :D

2009-03-08 @ 17:04:08
URL: http://coopertrooper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0