I'll bite u!




Metaltownutstyrsel, såg lite fet ut I know


Jag och Axel


Bild jag och Jess hittade i en bok!


Mein broder, Mikael


Jag och Jess


Volbeat


Inte lite folk!




Jag har varit borta från bloggen lite nu då jag inte varit vid datorn för jag har besökt MEtaltown etc! Fick en tvådagarsbiljett för 400kr av en på helgon, Jessica, då både hon och jag var ensam gick vi runt tillsammans. Extremt trevlig människa!:D Först såg vi Volbeat, jävligt fina pågar det!


Sen knuffade vi oss vidare mittt in i Disturbedhavet. Alla killar där var så långa att vi stackare inte såg någonting:( Vi borde tagit enooorma plattådojjor eller nåt. Var påväg att somna mot en snubbes rygg så trött var jag!


Sen såg vi ett av mina absoluta favoritband, SLIPKNOT! Fantastiskt! Och jag var så extremt trött att jag inte orkade stå där framme utan satt på en bänk långt bak. Det är pretty lame gjort av mig:(


Så sov jag hos Piggen, blev uppkörd nio för han skulle till tandläkaren. Gick runt på stan och shoppade lite blev:
En bok om Sex Pistols (Engelsk 39kr)
Stephen Kings bok om den där konstiga bilen (29kr)
Mansfield Park av Jane Austen (Engelsk 59kr)
Svarta shorts (49kr)
Ljusblå t-shirt (Ekologisk 49kr)
Ljusgrå kjol i svettistyg (29kr)
Overkneestrumpor, rutiga (29kr)
Knästrumpor vita spets (19kr)
Knästrumpor mörkgrå randiga (19kr)

Så träffade jag Jessica och brorsan Micke och lunchade på burger king på stationen. Sen gick jag och Jess runt och shoppade lite, tex kollade på kinky lackkläder på shock;D Sen mötte jag brorsan Robert vid hans lunch och åt glass med honom. Sen satt jag ex antal timmar på olika bänkar runt om i stan och väntade på att Axels tåg skulle komma in vid sju. Vänta är bläh. Bläh.
Sen drog vi hem till honom för han hade sylt i väskan som var tvunget att komma in i kylen^^
Vi såg film och mös och jag sov där. Missade andra dagen på Metaltown (Missade liksom Marilyn Manson:s) men det var det värt. Skönt att somna med nåns armar runt en någon gång då och då. Perfekt nallebjörn. Rolig att bita och nypa också för han skriker så gulligt att man måste sätta munnkavel på honom:p Sen sov jag på dagen och missade min lunch med Linnea:( Och så skulle jag bli utkastad för att jag distraherade i hans städning. Men blev kvar ändå, och vi såg hellboy the golden army. Alven är sååå het *dreggel* Och så följde han mig till stationen där vi mötte broder Robert. Så sa vi hej då. Lite ledsamt:/ Kommer sakna min vän...


Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0