Tufftufftuff säger tåget

Sitter på ett tåg mellan Gävle och Örebro nu, i Örebro byter jag till ett tåg som ska gå till Falköping där broder Robert hämtar mig! Jag har tio minuter på mig från att gå till tåget jag åker på nu till nästa. Och jag är klumpig och dålig. Så kommer förmodligen ramla eller liknande och missa tåget. Då kommer jag sitta på Örebros centralstation och grina. Om ni är i närheten kan ni gärna komma och trösta mig eller något... Dessutom glömde jag maten i morsans bil. Kul... Har inte ett öre på mig och inga pengar på kortet, vet inte ens om det finns någonstans att handla här, eller om mitt kort skulle funka där... Men klarar mig, mår bättre när jag inte äter så...

Bor ju hos broder i Floby men åker till Göteborg på dagarna, ska bli kul:) I morgon äntligen är jag i Göteborg, så skönt. Känner mig dock risig och trött...


Idag fick jag dessutom händer på brösten och i ljumsken med... Kul...


Kramkram, ni som har mitt nummer kan ju gärna ringa eller smsa och hålla mig sällskap!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0