A day in D'Uppsala

Idag har jag varit hos en arbetsterapeft, tydligen är jag stark. Och en sjukgymnast. Tydligen är jag stark men min balans och kordination sög. Btw jag kan typ inte hoppa från stillastående. Så nu vet ni det. Mellan arbetsterapeften och sjukgymnasten var jag till en smärtläkare. Fick ligga utan byxor medans han petade mig på baken. Det gjorde ont! Och körde in fingrarna i ryggen, knäna osv också. Värst var när han skulle visa mig vart filéerma var, och de ligger ju nästan innanför ryggraden. AJ! Efter sjukgymnasten var jag till en hudläkare som bara nöp mig lite. Och visade mig hudens lager och sådant. Min hud är tydligen ovanligt mjuk och len. Sammetslen, något bra kommer alltså med felen! I morgon ska jag till en kardiolog (hjärtläkare) också. Vet inte hur många olika jag varit hos snart...

Och om någon undrar, nej jag är inte sjuk, oroa er inte, ni blir inte av med mig:p Det är mest förebyggande syfte. I'm totaly fine, det enda medlidande jag vill ha är att läkarna petar så jävla hårt att det gör ONT!


Köpte barntandborste på apoteket idag, får ont i munnen av vanliga, då frågar en apotekare mig när jag funderar "Hur gammalt är barnet?" "öh, barnet är 15" xD

Och på apoteket när morsan betalade kikade jag på han som satt i den andra kassan, han verkade rätt koncentrerad så kikade myyyycket. Helt plötsligt tittar han upp och rakt in i mina ögon, jag tror jag dog! xD

Och jag såg en snubbe som måste varit minst två och tie!



Euhm, antichrist? Utsidan av den mindre kyrkan här i Uppsala.






----




Domkyrkan är fan inte liten!










Ja, jag gillar kyrkor, de är fina, det är lugnt där och har man tur finns det präster som är intressanta att diskutera med! Träffade en kille från Lycksele som jobbade i den mindre av kyrkorna, utbildar sig till teolog/präst här i Uppsala. Jättetrevlig, han visste vad han pratade om och hade lite annorlunda tankar!








Bästa kommentaren från mig igår
"Det gjorde jätteont! Skrek nästan! Sa aj!"







Snart GBG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




HUGZ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0