A dinosaur is riding in my elevator and I'm too dead to care about it anymore

Ibland händer saker och et kommer personer, som gör en lycklig. Men när de sedan går. Är hålet bara större...

Ligger och har ont på insidan, det värker och jag vill bara gråta. Men jag heter My, jag gråter inte... Men ont gör det. Fast det har inte bara med pojkar att göra. Känner mig allmänt ensam och eländig. Dessutom är jag sjuk. Alltså inte bara pervlicious (söt term jag vet:p) utan feber, uvi och ont... Går i dvala om sover för alltid. Vill jag i alla fall... Tills allt är bra igen. men var det någonsin ens bra från början?


Äh hej då... Förlåt att jag är emotionell som fan.....


Och det åskar så in i helvete^^ dragit urr kabeln dock^^:) en gång blev jag träffad av blixten^^

Kommentarer
Postat av: Felicia

Hoppas allt löser sig!!<3 :)

och krya på dig!



Ja, och jag var med när du blev det å det var läskigt! haha, och vi pratade med jocke:P fast tur att det inte blev nå värre smäll, du klarade dig bra :)

2009-07-05 @ 11:33:53
URL: http://fotopic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0