TRÄSTOCK!

Kom dit ensam men skaffade mig jäkligt mycket vänner (och minnen!). Har inte haft så här kul på så jävla länge! Helt fantastiskt. Umgicks i princip inte med någon som jag träffat innan men de jag lärde känna var så extremt trevliga. Så jag har varit vild och galen hela festivalen:D Om ni såg en tjej med en söt kille i strypkoppel så var det jag:D Hade en jättefin pussbar hund!

MattiasAdamKajsaUlfLinneaKajsaLinneaTantanDanielJosseElonMunkTobiasDanielHannahAmanda Oj jag är ledsen... är skittrött har glömt namnet på folk-.-

Har helt enkelt haft fantastiskt kul!

Och nu far jag snart till Frankrike, skriv jättegärna brev eller vykort till mig! vem du än är varesig jag träffat dig IRL eller inte, glöm inte att ha porto som funkar att skicka till Frankrike.

Adressen:

"Ecole Des Roches
My Svensk - Summer camps
27137 Vernuil sur Avre
FRANCE"


SNÄLLA SKRIV! Då blir jag glad. Ett "hej" duger! Om du skriver med din adress ska jag försöka att svara!

Bilder och detaljer om resan och trästock kommer när jag kommer hem om 3-4 veckor!


Bananahammock (vet ej hur det stavas xD) på dig Sverige!

Kommentarer
Postat av: Carro

Nå brev lär nog inte komma från oss,men hoppas du får kul=)/Carro

2009-07-19 @ 17:06:25
URL: http://bc-svensk.blogspot.com/
Postat av: Syrran

Självklart ska ja skriva till dig... varför INTE??? Hoppas att de får de underbart :-D Pöss

2009-07-19 @ 17:12:42
Postat av: Varulven i koppel

Var inte Bananahammock säkerhetsordet xD

2009-07-21 @ 00:46:37
Postat av: Carro

Kolla in Anitas blogg (alltså pappas fru ) //Carro



http://qvistgalleri.blogspot.com/

2009-07-22 @ 23:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0