Salut!

Jag hatar fortarande det här jävla lägret men inte lika illa nu, är kompis med en kinesisk tjej som heter Jinzi, dock aker hon nästa vecka:(

Igar at jag 2,5 mellanpommes, tva fiskburgare och en halv sallad pa mcdonalds och var ända hungrig sen haha


Jag har inte att nara brev än:( massa andra har fatt brev, inte My:(

Jag försoker hitta vykort att skicka men de är sa trakiga de jag hittar men far väl skicka sana i värsta fall. Var i St Malo igar ska kanske till Paris i morgon, da blir det mera letande!



Snälla skicka brev eller sms! Jag saknar er!!!!




Pusss

Kommentarer
Postat av: Konstig Kruka

Inte konstigt att McDo inte mättar - tomma kalorier och beroendeframkallande stimulanter. Dags att äta en massa frukt, kanske? ;) tjat

2009-08-07 @ 18:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0