Ge mig mera kakor

Mina kakor tog just slut... men inte deppigheten... gör mig glad jag vill vara glad...

saknar mina vänner...


Axel, Du kan verkligen få mig att le:) Trist att du är långt bort dock...


Jess, Träffat dig en enda gång men känns ändå som att du är min vän. Synd att du bor i dalarna, det är ack så långt.


Jocke, Du är en otroligt fantastisk människa, fantastiskast?:D Komma hit och hälsa på?:)


Mathilda, lifesaver. :* Underbara du:) Göra nåt nåen dag?


Carro, snällast! Måste få se din nya frilla irl snart!


Jens, min favorit.


Ellanbellan, palla dig hit nån dag!


Danne! Snällaste pöjken, vad skulle man göra utan killkompisar? ska vi se film?:)



Snälla träffa mig någon dag!!!!!! Känner mig ensam och isolerad till tusen...


Hugz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0