Det enda shopping inte löser är fattigdom

Idag är jag rätt uppåt. För har handlat. Jag vet att det är fel sätt att må bra. Men det var roligt.

Har köpt:

1 blå ballongklänning
1 blommig lika dan som den blå
Vita leggins i spets
Handklovar
Linser
Rosaröda skor i gummi
Blå baddräkt
Ljusrosa morgonrock
1 rosa bh
1 grön bh
1 gördel
2 suramelonstänger
Vaniljrökelse
Grå korta mjukisbyxor
2 svarta krukor

Sen var det nog inget mer^^


Men nu är jag rätt pepp:D Ska bli rik så jag kan shoppa och vara glad jämt:D Alternativt skaffa en rik karl. Är du rik? Kom hit! (Rika quinnor e fint det med!)


/Myy

Dessutom har jag drivit med folk idag, inte bloggvänligt dock men fråga så berättar jag:)

Kommentarer
Postat av: Syrran

Åh sura melonstänger...!!! mums

Alltid kul att shoppa... JAG VET!! :-D

Löv jo!! Pöss

2009-07-16 @ 12:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0