Bonjour

jag hatar franska och jag vill hem, tre veckor kvar av lagret, kom igar. folk snackar bara spanska och ryska och jag fattar ingenting, de vuxna snackar bara ranska sa jag vet aldrig vad jag ska gora; Maten ar ingen hojdare och jag delar rum med fem spanjorskor... Allla ar smala, rika, snyga, normala, sportiga och duktiga pa franska. kanner mig annu mer vardelos an vanligt...
Jag vill hem! Saknar mina vanner och min hast och fasar infor all sport och lektionerna. Det regnar och ar kallt och jag behover kramar...

Gnälldepp...


Om nan har hittat bilder fran trastock pa mig eller de jag var med blir jag glad om ni skickar dem eller skickar mig länken.


Och ja, varulven:p det var stoppordet, sa det till hela sverige... nu vill jag saga det til frankrike och lagret...


Och jag är fan pilsk med:/


Jaja kram pa er, glom inte att skicka mlassa brev och vykort for att orgylla min regniga fuckin franska varld!


Kommentarer
Postat av: Varulven i koppel

Ojdå xD tänkte jag inte på xD

2009-07-29 @ 11:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0