blub

Maten här är inge bra... Pa utflykter far vi tex 1 macka, 2 eller 3 godisar, en liten efterrätt, chips och läsk och sa äter vi alltid pa McDonalds pa utflykter. alltsa tva tre ganger i veckan. Och vi ar chips och glass till middagen pa skolan med...

Igar var vi i slottet Chantilly, gick runt med min lärare det var kul, jag tror jag är hennes favorit haha. Sen akte vi till Senlis där promenerade jag runt med John som är en allmänt skum men helskön typ! Ingen här förutoml typ jag kommer ens i närheten av honom i knäpphet. Hahaha:D Jag handlade inget förutom kuvert och lite thaimat til mig och John, trots sin Armaniklocka har han aldrig pengar med sig-.-


Jag trodde jag hade hamnat i en nybmrjargrupp... alla andra fick ga trill klassrumsnummer men My hon skulle ga till klassrummet ovanför teatern. Vet nu hur misslyckad ja kände mig var pa vägatt börja grina... Och allt var lätt och simpelt pa lektionen ocksa. Allt tydde pa att jag var dalig och i en nyborjargrupp... Men icke!:D En mellangrupp ungefär, det är helt Fantastiskt:D Jag är inte värdelös!:D

Vissa här är rasistiska mot asiaterna och det gör mig sa jävla arg! Jag vill sla dem jävlit hart när de säger "Chinigirl, go back to the kitchen" WTF liksom...


Jag saknar er hemma och vill hem.. Snälla kan inte nan skicka mig en liten liten brevstump?:/


HUGZ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0