Äntligen hemma

Nej inte programmet, utan att jag äntligen är hemma. Är ack så trött. Umgås med släkten har varit lite smådrygt i längden faktisk... Men umgås med Axel, träffa Johan och få pengar är ju inte direkt fel:)

Nu blir det att hårdträna hästen. Var och red igår, det är verkligen bara mig han bockar med, varför?:/ Är jag så dålig? Dock har jag märkt att han ändå är relativt känslig i munnen, för när han sticker, om man tar tag lite hårdare lugnar han sig så det är inte direkt sken, bara en pigg busig ponny. Tänkte hoppa honom idag för att han tycker det är så roligt och det gör jag med:) Min brorsdotter följer med till stallet nu, hon kan rida lite, skritta och trava och så men jag är sämsta ridläraren. Någon som har tips om ridlektioner etc till henne?:)

Och om nåen har lust att ses någon dag blir jag glader:)


/My





Är det okej att jag är avundsjuk på din skugga? Den får ju följa med dig överallt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0